Hem
Main image

Podniková podpora pro vaše mission-critical IT služby

Podpora "Proact Premium" je navržena tak, aby nabízela podporu na úrovni podnikové třídy, která vám pomůže dosáhnout úrovně služeb požadovaných vašimi koncovými uživateli. 

Po celé Evropě poskytuje společnost Proact podporu více než 3500 zákazníkům.  Nabízíme jediné kontaktní místo a podporu pro produkty více prodejců, což poskytne vašim zákazníkům přístup k našim zkušeným, komplexně vyškoleným a certifikovaným technikům. 

Toto jednotné kontaktní místo podpory zamezuje přehazování odpovědnosti z jednoho dodavatele na druhého, takže naši zákazníci mohou dosáhnout svých cílů v oblasti garantované úrovně podpory díky rychlejší diagnostice a řešení problémů, a zároveň s nižší úrovní rizika. Úroveň našich služeb lze přizpůsobit tak, aby vyhovovaly vašim potřebám, byly poskytovány non-stop a v místním jazyce ve 13 evropských zemích. 

Ocenění společnosti 
Vytvořili jsme služby podpory tak, abychom svým zákazníkům nabídli mimořádně úsporné a kvalitní služby, které kladou důraz na odpovědnost a úspěšné řešení problémů. Při nezávislém průzkumu realizovaném v roce 2011 byla společnost Proact vybrána jako nejlepší evropský partner pro podporu NetApp. 

Podpora v místních jazycích
Jsme přesvědčeni, pro poskytování spolehlivých IT služeb jsou zásadní lokální týmy podpory působící v daném teritoriu, které jsou schopny se dorozumívat příslušným jazykem a rozumějí konkrétnímu prostředí. 

Flexibilní pokrytí
Pro naše zákazníky je důležitá flexibilita služeb.Podporu lze poskytovat non-stop, popř. jen během pracovní doby - ​​s dobou reakce od 1 - 2 hodiny do příštího pracovního dne. 

Více prodejců
Společnost Proact může poskytovat služby pro produkty od jednoho prodejce, popř. nabídnout „jednotné kontaktní místo“ podpory pro produkty více prodejců. 

Převzetí odpovědnosti
Naše podpora má za cíl vám zjednodušit život - naše týmy podpory jsou vyškoleni v tom, aby převzali odpovědnost za problém hned od samého začátku bez ohledu na důvod a hlavní příčinu. Společnost Proact vystupuje jako jednotné kontaktní místo a spolupracuje s prodejci na identifikaci problému a zajištění efektivního řešení. 

Kritická podpora
Pokud se stane nemyslitelné - víme, jak reagovat. Na základě zkušeností s poskytováním služeb podpory od roku 1994 víme, že k situacím kriticky vyžadujícím podporu se musí přistupovat jinak než k běžným žádostem o podporu. Pokud nějaký systém zkolabuje a výroba se zastaví, přijme společnost Proact několik osvědčených a jasně definovaných kroků, jejichž cílem je minimalizovat prostoje a zajistit, abyste mohli kritické služby rychle a bez rizika znovu zapojit do výroby. Společnost Proact jmenuje interně osobu odpovědnou za provozní událost, která bude mít plný přístup ke všem zdrojům, včetně stanoveného týmu pro krizové situace, s jedním jediným cílem - co nejdříve výrobní systémy znovu zprovoznit.